.
DIMARTS I DIJOUS ESMORZEM FRUITA

BENVINGUTS AL NOSTRE BLOC!

En aquest espai trobareu informacions sobre sortides, treballs, experiències i altres activitats interessants que fem al cicle superior.

També podeu expressar-vos fent comentaris, suggerencies i aportacions que ens ajudin a millorar.

Entreu i participeu!

Us esperem!


SORPREEESAAAAAA!!!

La setmana passada ens va fer una visita l'Esther. Quina il.lusió!

L'Esther és una professora de la nostra escola però aquest curs no està amb nosaltres perquè està cuidant de la Marina, la seva filla petita.

Esperem tornar-te a veure aviat!







6 comentarios:

Anònim ha dit...

va ser una verdadera sorpresa que vingues l'Esther al cole!
I la seva fila Marina es molt maca i es porta molt be perque casi no plora.

laura vega 6b :p

Anònim ha dit...

yo a la ester no la e tenido pero despues de como me a ablado la joana i la laura vega de ella es miy buena professora
eva 5b.

Anònim ha dit...

soc el adria camacho m'agradar molt la visita de l' esther i la seva filla i tambe quan va venir aveure al hospital.

Esther Rodríguez ha dit...

Hola a tots!!! Sóc l'Esther
M'ha encantat veure totes les coses que esteu fent aquest curs...sé que la Iria i la Marta (i tots els vostres mestres) estan molt orgullosos de vosaltres.Aquest bloc fa que tots els que us estimem poguem estar una mica més a prop de vosaltres!!!
La Marina i jo ens el vam passar molt bé amb vosaltres l'altre dia... I us vaig trobar molt més grans i guapos!!!
Un petonet molt gran i fins aviat!!!

Anònim ha dit...

hola soc la denise!
El altre dia que va vindre l'esther m'ho vaig passar molt bé!!!!
La seva filla marina es preciosa.

Denise 6éB

Anònim ha dit...

Jo soc en Bautista i si, si va ser una gran sorpresa l'arribada de l'Esther y la seva filla Marina
no m'esperava aixó.