.
DIMARTS I DIJOUS ESMORZEM FRUITA

BENVINGUTS AL NOSTRE BLOC!

En aquest espai trobareu informacions sobre sortides, treballs, experiències i altres activitats interessants que fem al cicle superior.

També podeu expressar-vos fent comentaris, suggerencies i aportacions que ens ajudin a millorar.

Entreu i participeu!

Us esperem!


Cloenda Pla de Promoció de Voleibol

El passat dia 12 de gener de 2010, els alumnes de 6é vam anar al Parellada, per jugar a volei amb diferents escoles de Sant Boi. El meu equip érem, el Raul, el Sergi, i jo. Vam jugar 5 partits contra totes les escoles que hi participaven i fins i tot un partit contra un equip de l'altre classe. Ens ho vam passar molt bé, vam guanyar 4 partits i vam empatar 1. Anàvem amb els tutors de les dues classes: la Lorena de 6éB i el Paco de 6éA. També anava el Dani (el mestre d'EF) i l'Ada que és la monitora que ens ha ensenyat a jugar a aquest esport tan divertit.


Iván Pérez (6è A)

4 comentarios:

Daniel ha dit...

La veritat és que haig de felicitar als dos grups per la feina feta a les sessions d'EF on hem fet voleibol. Heu pogut comprovar que és un esport diferent: gens fàcil al principi...però quan s'agafa prou habilitat fa passar molt bones estones. També felicitar-vos per l'actitud a la trobada amb les altres escoles...

Daniel Barbero (mestre d'EF)

Alba 6è B ha dit...

la sortida de bolei em va agradar molt, jo l'Alba estava dins un grup amb l'Alex la Marina i l'Alejandro.Vam guanyar uns quants partits i alguns els vam perdre pero ens ho vam passar molt bé.

adrià ha dit...

Jo Adrià de la classe de 6èA m'ho vaig pasar molt bé junt amb el meu equip.
El Lucas no en volia jugar pero gracies als meus companys es va animar i va sortir a jugar

andrea ha dit...

Hooooola. Sóc l'Andrea Escribano de 6è B.A mi també em va agradar molt la sotida de bolei al Can Masallera.