.
DIMARTS I DIJOUS ESMORZEM FRUITA

BENVINGUTS AL NOSTRE BLOC!

En aquest espai trobareu informacions sobre sortides, treballs, experiències i altres activitats interessants que fem al cicle superior.

També podeu expressar-vos fent comentaris, suggerencies i aportacions que ens ajudin a millorar.

Entreu i participeu!

Us esperem!


EDUCACIÓ VIAL

El divendres ens van visitar dos agents de la guàrdia urbana, l'Esteve i la Tere; ens han ensenyat que el nostre barri és un "bosc de senyals", però de senyals de trànsit. Hem sortit al carrer amb armilles reflectants i ho hem comprovat.
Una mica més tard ens han donat una sorpresa; han vingut dos policies al cole, un dels quals era en Lucky, un gos pastor alemany.





11 comentarios:

Anònim ha dit...

En Lucky em va encantar! Quin gos més ben educat!

A mi m'agradaria poder anar pel carrer sense correr el perill de trepitjar cap caca. Si veieu a un amo que no recull la caca del seu gos digueu-li què s'ha de fer! :)
La nostra sabata ens ho agrairà.

Anònim ha dit...

Era un gos molt bó!
Es dei Lacky es era molt jugueto...

DEW!

Anònim ha dit...

el Lucky es mol educat y bufo tambe es obedient y maco si el meu gos fosi igual... be yo em despido adew!! :)

Anònim ha dit...

VA ESTAR GUAY EL LUCKY QE VA TROBAR UNA COSA QE VAN AMAGAR EN UNA MOTXILLA.

Anònim ha dit...

Hola m'ha agradat la foto del Jaume fa molta gràcia
sóc l'Óscar Bardés
dew :p

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

hola con los policias me lo pase mui bieni la foto del jaume me gusta mucho.eva

Anònim ha dit...

M'agrada la cara del Jaume quan pensa i en fa gracia.Alex.

Amparo Capone ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Em va agradra la excursió dels polisias amb el gos. Soc el Jaume