.
DIMARTS I DIJOUS ESMORZEM FRUITA

BENVINGUTS AL NOSTRE BLOC!

En aquest espai trobareu informacions sobre sortides, treballs, experiències i altres activitats interessants que fem al cicle superior.

També podeu expressar-vos fent comentaris, suggerencies i aportacions que ens ajudin a millorar.

Entreu i participeu!

Us esperem!


El nostre bloc...


En aquest bloc que compartim 5è i 6è, l'alumnat de 6è anirem penjant entrades de les coses que més ens cridin l'atenció i ens facin venir la inspiració per escriure...
Les escriurem nosaltres mateixes i serà una manera de treballar la llengua i posar en pràctica el que hem après els darrers cursos a l'escola. Serà una feina diferent i motivant alhora. Serem periodistes redactors de la nostra pròpia vida...


ANIMEU-VOS

2 comentarios:

Andrea 6èB ha dit...

Jo la Andrea Escribano de 6èB ja he escrit i m'ha publicat una notícia.M'agradat veure el que jo vaig escriure.Animeu-vos a fer una.

Alba Pacha 6èB ha dit...

Hola,soc l'Alba de 6èB.Jo també he fet una notícia com l'Andrea E.A mi també m'ha agradat molt veure al bloc de l'escola la noticia que he escrit,a sigut de l'obra d'angles que vam fer els nens i nenes de 6èB amb la Montse que li tenim que donar moltes gracies,
ADEU!!!!!